Oppmanna och vattenpistolmannen

Efter tre timmar och tio minuters resande klev jag av bussen i Oppmanna för att hälsa på pappa. Inräknat i den restiden hann jag faktiskt gå på en liten shoppingtur i Kristianstad som jag egentligen inte hade råd med. Ett svart linne blev bytet på rea på H&M. Spännande.

Och här har jag redan hunnit ta en tur ner i källaren, vattnat tomater och druckit ett glas hemmagjort vin. På tal om vattning ska jag berätta vad som hände mig i Hässleholm när jag stannade där på väg hem från Oppmanna förra veckan. Jag blev vattensprutad av vuxen person med vattenpistol.

Jag gick lungt och stilla nedför toget i Hässleholm när jag och min kompis såg denna man i 30-40 års åldern. Min kompis hade redan varnat mig för denna man eftersom hon brukar observera honom från sin balkong. Men det hjälpte inte oss alls när vi lite diskret försökte skynda förbi. Vi blev nersprutade ändå.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

haha, tycker att det är lika kul varje gång jag läser det

2008-07-09 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0