oh jag känner mig tråkig

idag regnar det och jag har tre dagar kvar. Eller två rättare sagt för jag måste ju inte plugga på onsdag, bara lämna in.

Sen är det snart klart alltihopa. Oh, så jag längtar efter att komma hem till Sverige. Jag hoppas på fint väder iallafall en vecka för det tycker jag att jag borde få.

Annars regnar det här. Och idag när jag vaknade var det förfarande mörkt! Strax innan sju! burr. Tur att jag missar de absolut mörkaste vekcorna på året. Och får vara i Sverige då.

Fy vad tråkigt jag har skrivit på sistone. Jag får en massa idéer som jag glömmer skriva ner och så blir det sådana här tråkiga "och jag pluggar hela tiden" inlägg.

Imorgon ska jag på jobbintervju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0