midsommar

Igår var det midsommar. Det var mycket trevligt. Vi var hemma hos josse och åt en massa mat och de flesta drack för en gång skull inte överdrivet mycket alkohol. Jag drack inte så mycket för jag fick lite ont i huvudet som gjorde att det inte var så kul att dricka sprit. Men jag klarade mig ändå till halv två. sen tog jag bussen hem. Efter det fixade jag mig och försökte smsa min pojkvän som inte svarat på mina sms hela veckan. Men så upptäckte jag i morse att jag ändå skickat till hans nummer utan landskoden, fastän att jag hade dubbelkollat.

Det var traditionellt midsommarfirande, sill potatis gräslök. Snaps, öl och dans kring midsommarstången. Jo ni hörde rätt, vi byggde en midsommarstång och senare dansade vi runt den. Grannarna tyckte nog inte det var så roligt. Det var sent.

Idag ska jag slappa, dricka kaffe (som jag ska gå göra nu), och blogga en massa. Har slappat en del senaste veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0