Jag tycker om

  • vista
  • microsoft word 2007
  • onenote 2007
  • end note
  • att jag är klar med allt förutom en uppsats och en renskrivning på hela terminen
  • att lämna in saker i tid
  • att få bra betyg
  • att läsa böcker
  • att sova
  • att själv-vakna
  • sovmorgon
  • att jag har hyggligt bra minne
  • att jag inte röker (fast jag har feströkt en del på sistone. Det ska jag sluta upp med)
  • sverige
  • australien
  • att australien har fint väder nästan jämt
  • att sitta i gången på långa flygresor. fast det låter ju som om jag gillar långa flygresor och det gör jag inte.
  • god ost
  • att vara lagom varm
  • att jag är klar med första terminen om ca två dagar
  • att csn finns
  • internet

Jag tycker också om:
  • Mina röda raggsockar som mamma stickade till mig för typ två år sen
  • värmande te
  • min röda delldator
  • mitt universitet. det är fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0