The Deathly Hallows

Jag kommer ihåg känslan av hur det kändes att gå ut från Borders med Harry Potter i min ägo. Förväntan, otålighet och en speciell glädje som är min Harry Potter-glädje. Eller lycka kanske det är. Och tjejen, som två år tidigare (när hon försökte kombinera den nyutkomna Harry Potter and the Half Blood Prince med en annan förälskelse) försökte förklara för den där Lucas vad det var som var så bra med Harry Potter, skickade ett sms med "It starts with Snape. Puss" till samme Lucas och gick med näsan i boken till Central Station i Sydney.


Lucas trodde att det skulle börja med något annat som jag glömt nu. Nu ska jag äta gulashsoppa och läsa DH en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0