jobbletande igen.

Imorgon 10 am har jag jobbintervju två för den här omgången. Jag var på en intevju idag. Den gick väl ok fast det var inte mycket till en intervju. Det var på en sådan där temp agency - typ vikariepool. Och jag fyllde mest bara i en massa papper, fick gå igenom en "säkerhet på arbetsplasten" introduktion och fick fylla i lite fler papper. Spex. Sen sade intervjuaren att hon skulle höra av sig. Hon presenterade inte ens sig. Så det kan gå. Jag vet inte om det var för att de ville bli av med mig eller om de gillade mitt cv så mycket att de inte kände att de behövde ställa några frågor om det.


Och imorgon är det på med outfitten igen. Kan folk inte ha på sig normala kläder på kontorsjobb?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej syster! har du det bra? Nu har värmen kommit hit, jag har bränt mig lite för jag glömde ta med mig solkräm till jobbet, jag glömde också mina hörlurar så jag kunde inte lyssna på radio, det var tråkigt. Puss! PS jag och camilla har en blogg nu.

2008-07-24 @ 21:47:07
URL: http://tvivelaktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0