Förberedelser

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli lagom till ett telefonsamtal. Har bestämt mig för att ringa vid elva, men kan nog tänka mig att ringa redan halv elva. Jag ska ringa och fråga efter jobb. Jag är väl lite nervös, men hoppas att han vill anställa mig så jag slipper leta jobb resten av veckan. Egentligen borde jag nog göra andra jobbsökar grejer som att fixa mitt CV, göra upp en plan och sånt, men det vet jag inte om jag pallar just nu. Vi får se. Jag vaknade typ klockan fem i morse och låg och försökte somna om fram till sju då Lucas skulle gå upp för att gå till jobbet. Förutom mitt telefonsamtal har jag inget annat akut planerat.

Jag har börjat organisera  mig inför kursstarten. När Lucas såg att jag satt och läste kursbeskrivningar på internet frågade han om jag inte hade något bättre för mig, men det har jag väl egentligen inte. Imorgon planerar jag att gå till universitetet och köpa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0