Och jag borde egentligen gå ner till tvätten istället

Igår kom vi hem från melboune. Det var jätteskönt efter en hel dag i bilen. Det är långt från Melbourne till Sydney. Särskilt om man kör igen fem hundra småstäder och stannar och tar töntiga turistfoton på saker som inte betyder något för mig alls. Jag menar hur kul är det egentligen att stanna i byn där Ned Kelly (australiens svar på robin hood - fast utan det där med att ge pengar till de fattiga) blev skjuten.

Just nu jobbar jag på att föra över bilderna, vilket kommer att ta ett tag eftersom min kamera inte vill fungera med min dator. Så går det när man köper ett nytt operativsystem förtidigt. Inget fungerar som det ska. Mitt office är speciellt kasst. Jag fick ladda ner openoffice för att kunna fixa en adressbok. Har ni någonsin försökt jobba med ett excel som stänger ner så fort man klickar på högerknappen på musen?

Och jag borde egentligen gå ner till tvätten istället för att sitta här och tönta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0