Tillbaks i den vanliga världen

Lucas kom hem förra onsdagen och sade att han bestämt sig för att ha en tv och datorfri vecka. Först tyckte jag att det var väl lite knepigt, men hoppade snabbt på. Jag hade spenderat de senaste dagarna mestadels framför datorn och bara blivit mer och mer uttråkad och trött på att inte göra något annat. Så det gick rätt bra fram till på lördagen då lucas gav upp. Och sen måste jag erkänna att jag tittat på tv med honom, och använt datorn lite, men mest bara till "viktiga" saker.

Men nu är det dags igen för annat. Facebook here I come!



Det var en trevlig upplevelse och kommer nog försöka hålla mig borta från tvn och datorn lite mer nu. MEn svårt när allt man gör är på datorn. Att skriva för hand är inte så jättesmidigt.


Dessutom har mitt trådlösa bredband pajat, så om någon av mina läsare är smart på sånt får ni gärna höra av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0