nya office

som jag nämde innan så köpte jag microsoft office 2007 idag. Jag fick ett erbjudande att köpa microsoft office ultimate för typ 500kr så kunde inte riktigt säga nej. hade tittat på ett dagen innan för tre gånger så mycket och funderat på att köpa det, och det var bara för excel, powerpoint och word.

Det nya office är hur spännande som helst. det ser helt spaceigt ut och det där onenote verkar helt fantastiskt. håller på att läsa upp om det nu. hoppas att jag kommer ihåg att använda det. och vissa funktioner hoppas jag att de lagt över i andra office program som kalkulatorn och sånt.

dessutom älskar jag min nya skola. skickade ett mail till it-support avdelningen imorse. de ringde nyss och sade att de fixat problemet jag hade! på en lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0