kaffe kaffe kaffe

Jag har nyligen börjat dricka kaffe igen. Har haft en paus på två år ungefär men av någon okänd anledning har jag fått för mig att börja dricka kaffe igen. Det går sådär. Dricker kanske två koppar i veckan eller så, vilket hitintills inte har varit nog för att vänja mig vid kaffeinet. Så varje gång jag dricker kaffe blir jag helt stissig.

djfoadhgfoaiehfgpalifhvapfh

Hur kul som helst. En dag fick jag för mig att köpa en "large long black" (måste dricka svart kaffe pga laktos problemet) och drack kanske hälften. Jag blev helt hög. Inte för att jag någonsin tagit droger, men jag gissar på att effekterna är något liknande. Det tog timmar innan det försvann.

Så jag ska nog sluta dricka kaffe.


Och så var det svensken som sade: Inte lika gott som svensk kaffe vilket fall som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0