En arbetande Anna

Jag är numera inte längre arbetslös! Det var inte så svårt alls att skaffa ett jobb. Hur kul som helst. Tror jag. Trodde lite att de skulle upptäcka att jag låtsades vara helt ok med folk och sånt, men det fungerade fint när jag var där.

Var och provjobbade lite idag. Börjar imorgon.

Var helt övertygad om att det skulle ta veckor att hitta ett jobb. Det tog fyra dagar. I söndags printade jag ut mitt cv och sånt, men var inte så peppad för att leta jobb, så gick faktiskt bara till 1 affär. Men som ursäkt till att inte göra mer ansökte jag om typ 15 jobb på nätet. Sen i måndags såg jag att det var en skoaffär som hade en Staff Wanted skylt utanför. Jag åkte hem och segade i några timmar, men jag hade bestämt att vid tre skulle jag gå och leta jobb. Gick direkt till den affären och killen gillade mig! Härligt. Så vi bestämde att jag skulle komma in idag och provjobba lite. Fick ta hand om en kund ungefär och sen fick jag jobbet. Trevligt. Nu ska jag njuta av min sista dag som arbetslös och ta en liten tupplur.


eller nja, jag ska faktiskt plugga lite... men schysh, säg inte det till någon.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till jobbet! Det är ju jättebra! och i en skoaffär? har de fina skor eller? Nu har jag också sett efter bröllopet, sjukt bra! puss

2008-02-27 @ 18:52:16
URL: http://shook.blogg.se
Postat av: Anna

Tack! Nja, de är inte så snygga. Det är en italiensk skoaffär, så det säger det mesta. De har vissa skor som var ok, fast de flesta har enorm klack. Men det spelar väl itne så stor roll. Fast jag måste köpa ett par för att ha på jobbet.

Om de får snygga skor så får jag dem billigt.

Puss

2008-02-27 @ 22:33:57
URL: http://option.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0