att ha tråkigt

Dessutom har jag bara tråkig böcker lånade från biblan. Felsatsade på en Terry Pratchett bok som visade sig vara rätt tråkig. Och en Michael Moore bok som jag inte orkat ta tag i. Dessutom lånade L Svärdet i stenen för ett tag sen. Snacka om kass bok. HP tusen gånger bättre.


Får satsa på the little red writing bok istället, men just nu handlar den om grammatik och syntax vilket är lite ospännande. Ska nog istället försöka få tag på J M Coetzees emailadress och skicka ett email till honom angående hans senaste roman Diary of a Bad Year. Den var mycket bra. Om någon har den, emailadressen menar jag, så kan ni ju gärna skicka den. Istället ska jag försöka emaila hans agent och se om man kan få den från honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0