lampan

Idag gick jag till jobbet. Kände mig lite hurtig. Med betonging på lite, för det är faktistk bara två kilometer till jobbet, eller det tog ungefär 20 min i en angenäm takt. Svettig blev jag förstås lite ändå, men det blir jag vad jag än gör.

Igår var jag ute en sväng på stan och blev lite bränd på axlarna. Som tur var så var det inte smärtsamt, bara lite rött. Jag var och köpte bland annat en lampa. Den var väldigt ful, men billig och det var väl mest det som motiverade köpet. Sen fick jag förstås köpa en lågenergilampa också. När jag sen kom hem och kollade in den så blev jag lite konfunderad för jag hittade ingen av och på knapp, och tyckte att det skulle ju bli jobbigt att dra ut sladden när den ska av. Men efter ett tag upptäckte jag att den stänger av och på om man bara trycker på den lite. Det var nog därför den hette "touch-lamp"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0