kort om livet i den nya lyan

Hej allihopa,

Nu funkar mitt internet, och jag bloggar från mitt nya hem. Jag har packat upp allt och ska om några timmar sova min andra natt här. Det är väl ok, men känns rätt så konstigt.

Jag har inte fått internet till att funka innan men fick hjälp av Drew som också bor här. Så nu är allt fixat. Har några fler saker hemma hos lucas som jag tänkte hämta på typ tisdag. och så tänkte jag dumpa några lådor som jag inte vill ha skräpandes på mitt rum.

Det bästa med rummet är att det har en balkong! efter lite städning och inköp av någon slags stol blir den nog superfin.

Hoppas ni har någon slags julstämmning därhemma för här har vi inget sådant. Jag är sugen på rödkål, men utan bil blir det inget ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0