uppdatering om håret

Förövrigt så har jag upptäckt att håret ändå blev väldans kort. Nästan så kort att man kan se ut lite som en pojke om man inte spelar sina kort rätt. Typ har mycket smink eller högklackat på sig. Visserligen är frisyren lite coolare än en pojkfrisyr, som min frisör gillar att klippa. Jag har till exempel en stylig grej back i nacken, två små spetsar längst bak. Nu lät det förstås hur knepigt som helst. Jag fixar kort senare. Nu väntar jag som vanligt spänt på att det ska blir gåhemdags.


En annan "biverkning" med det kortklippta håret jag har haft det senaste året eller så är att jag har gått och blivit hemskt lik min mamma. Jag trodde det skulle ta några år till innan jag såg ut som 48.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0