issues och hudcancer

jag sitter aterigen pa ett internetcafe och gor saker man maste ha internet till. att inte ha internet hemma ar valdigt frustrerande, men det loser sig nog anda. tyvarr maste jag knalla i ca tio minuter for att ga till stallet jag redan har fixat inloggningsmeck med sa det ar typ den enda motionen jag har fatt de senaste dagarna. jag glomde tillexempel min internetbank-kod igar, sa fick ga tillbaka hit idag. jag hoppas pa pengar pa onsdag. annars dor jag nog av svalt.

annars kan jag meddela att det ar skitvarmt och harligt har i sydney i dagarna. jag har suttit lite pa balkongen och jobbat pa min hudcancer. det ar mitt nya skamt. det ar ratt roligt, men ocksa sant. huden blir ju brun for att den forsoker skydda sig mot skador. som reklamen lar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0