internetskugga

Om inte mitt internet börjar fungera snart så kommer det att bli lagom tyst här på bloggen. Om ca 30 minuter tänker jag nämligen börja min julledighet. Den kommer att vara strax under två veckor, och jag har nästan igenting planerat. Det kommer att bli skönt tror jag. Jag ska läsa en massa böcker ta det lugnt och kanske träffa kompisar osv. Sen ska jag ju på festival också. Den 4e januari. Det blir nog coolt, fastän att jag planerar att gå som han från Star Wars - solo.

Så jag kommer nog inte att palla gå till internetcafeer och kolla mailen. Bara så ni vet. Och det där med skype på julafton som jag hade planerat... kanske inte händer det heller. Vi får se. Det verkar lite som om mina flatmates bara sitter och väntar på att det ska börja funka igen. Ska försöka fixa problemet på fredag då den som har hand om det på riktigt kommer tillbaka. Annars är väl chansen att kunna ringa till ISPn rätt liten.

Men på fredag är det ju inte julafton.

Jag har skrivit ut recept på jobbet i den händelse att jag måste laga janssons utan internet. Det funkar ju inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0