Förändring

Ja, det har hänt en del här hemma på sistone. Det är därför det varit lite tyst de senaste veckorna. Tyvärr måste jag meddela att jag och Lucas har gjort slut. Med ganska stora protester från min sida, iallafall till en början. Men imorgon hämtar jag nycklarna till huset jag ska flytta in i. Det är ett så kallat "Share House" så jag delar ett hus med fyra sovrum med tre andra. Jag tänker faktiskt också flytta det viktigaste under lördagen så jag kan sova där.

I veckan har jag också fått två julklappar, en ask choklad från en kollega (!?) (för man kan ju inte kalla en 65åring for arbetskamrat) och en bok från farmor och farfar. Jag ska försöka att komma ihåg att tacka ordentligt, men om jag glömmer det så vet jag ju att de läser här. Jag måste dock erkänna att jag öppnade paketet redan igår. Jag kände väl att eftersom årets julklappsskörd kommer att vara minimal så behöver jag ju inte understryka detta genom att ha en ensam stackare liggandes på rummet. Och jag fick även Lucas mjukisbyxor i julklapp igår. Snällt av honom eller hur.

Ni som behöver min nya adress får gärna höra av sig med emailadress så jag kan skicka den till er. Och det blir nog inga julkort i år tyvärr. Fast egentligen hinner jag väl nog fortfarande. Vi får se om jag pallar på lördag. Om ni som fick julkort förra året har bytat adress och vill ha ett i år får ni skicka er nya adress. Kan till exempel någon av mina systrar skicka mormor och morfars nya?

Kommentarer
Postat av: Gull-Britt

Roligt att boken kom fram. Lycka till med nya boendet och GOD JUL. Kram farmor o farfar

2008-12-12 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0