Vänner

Jag har en kompis som heter L... Vi har varit kompisar sen gymnasiet och på något sätt så klickar vi. Av någon anledning så frågar han viktiga frågor, och jag svarar. Och på samma sätt så ställer jag de där frågorna till honom; de som ifrågasätter, men inte dömer. Och är det inte det som riktig vänskap betyder. Att man ifrågasätter utan att döma?

Det är det jobbigaste med att bo här, att man tappar kontakt med dem därhemma. Att man hörs mer sällan. Att man glömmer skicka det där smset. Men jag hoppas att L stannar kvar, och de andra jag klickar med.


Ikväll är jag gris (pigg) och stannar uppe en timme eller två till. Imorgon ska jag gå till optikern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0