uppdatering

Idag jobbar jag på ok med min essä. Det går ganska bra. Jag har en del idéer och är inte lika orolig längre över att inte ha tillräckligt att skriva. Skönt är också att jag på lördag ska träffa en klasskompis som ska läsa och ge kommentarer på den. Så det är riktigt bra att ha motivation att vara klar med den till imorgon. Ikväll jobbar Lucas så jag har hela dagen på mig att komma någonvart. Sen imorgon kan jag finskriva och sådant.

Förr i tiden brukade jag skriva alla arbeten för hand och sedan engagera mina systrar att knappa in det på datorn. Tänk vad krångligt det måste ha varit. Nu skriver jag bara för hand när jag behöver komma igång med något, och oftast så överger jag det jag skrivit och skriver helt enkelt bara om det igen på datorn. Det fungerar fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0