en slapp söndag

Jag har varit lite seg på sistone.

Just nu tittar jag på last king of scotland, men jag var lite osugen på att titta på film. Jag borde egentligen läsa böcker för jag klagar alltid på att jag inte läser tillräckligt. Men det tar vi senare.

Jag har höstlov i två veckor nu. Det ska bli skönt, men förmodligen rätt tråkigt. Har en essä jag ska skriva, men annars har jag inget. Ska visserligen försöka hitta ett nytt jobb.

Annars så kollar jag flera gånger i timmen om någon has spelat på Scrabulous. Det gör de inte, för jag är mycket bättre än de flesta och sen så slutar de spela. Eller så tröttnar dem bara.

Innan idag såg vi en film som hetter the lookout. Den var rätt bra, men jag skulle nog inte se den igen. Ni behöver inte hyra den. Fast den var rätt ovanlig sådär, inte någon standard hollywood blaska.

Just nu är det väldigt spännande på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0