Det är officiellt, jag har pajat mitt öga.

Jag har haft sönder mitt öga. Igår smygtestade jag och hade i linser i typ fyra timmar. Finfint gick det. Idag råkade det bli lite mer, och när jag gick och kollade i spegeln efter ca 8 timmar så var mitt högra öga jätterött igen. Typiskt.
Så imorgon bitti ringer jag till optikern och bokar tid till imorgon så fort som möjligt.


För om jag måste sluta använda linser måste jag även skaffa nya glasögon rätt så snart, för mina är två år gamla och inte alls rätt styrka längre. Typiskt nu när jag inte har ett jobb längre.

Om jag hade varit en sån som säger sånt så hade jag sagt BAJS just nu. Men nu är jag inte sån, och säger skit också istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0