bokslut

Nu läste jag ut min bok the book thief och har inget att läsa. Typiskt. När man väl kommer in i det tar det slut så snabbt. Fastän att boken var hela 600 sidor lång. Och bra.

Jag har visserligen några böcker som ligger och väntar, men båda två är skolprojekt och därmed inte det mest lockande när man har höstlov.

Jag ska också börja skriva på en uppsats om Marx och Weber och deras "social theories" mer spännande än att söka jobb.

Ikväll ska jag ut på middag med några svenskor jag träffat i skolan. Konstigt att jag inte har några problem att skaffa svenska vänner, men australienare... inte alls.

Immersed in the chilly water, I tread my feet

Suggestive Secret green water flows through my toes

Sweeping away any remaining grains of sand

Water is forever moving, but I am still


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0