Att söka jobb

Folk tror ofta att det inte riktigt blir vinter i Australien. Och det är väl sant, på vissa ställen. I Sydney får vi vinter. Det blir kallt. Och regnigt. Igår plockade vi fram elementet och är numera lite varmare. Idag ska jag gå och köpa mig en timer, så att vi ställa in den så att det sätter igång en timme eller så innan det är dags att vakna.

Annars så måste jag idag gå och fråga efter jobb. Spännande, jag hatar sånt. Man tänker att det ska ju inte vara så nervöst, men det blir alltid så. Men vi får se hur det går. Man kan ju ge sig själv belöningar. Idag är det -  Gå till 5 ställen så slipper du gå till fler sen. Och om du får ett jobb så kan du få gå på Raveonettes på torsdag. Förra gången behövde jag ju bara gå till ett ställe. Det var lätt. Undrar om det blir så denna gången.

10:30 ska jag vara fixad till att gå, sen ska jag skriva ut CVs och sen ska jag gå. Bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0