jobbar på tv ikväll

Idag har jag lovat att jag ska hänga på och jobba på en tv-inspelning med några från min klass. Problemet är att jag har gått och blviit sjukt osugen på att åka hemifrån igen. Jag hade kunnat stanna hemma hela kvällen och spela age of empires och ha tråkigt. Istället måste jag transportera mig halvvägs genom stan och träffa en massa folk och vara trevlig. Det senare låter faktiskt lite roligare - men imorgon kommer jag att vara trött.

Och Lucas kommer och hämtar mig. Han jobbar och har kört till jobbet, så han hämtar mig på väg hem tror jag. Han gillar inte ritkigt att jag tar mig hem ensam när det är mörkt. Det är väl förståeligt och väldigt smidigt för mig som slipper ta bussen hem mitt i natten. Men ibland går det till lite överdrift. När jag skulle till Ryan Adams skjutsade han mig fyra minuter till typ nästa gata. Sen erbjöd han sig att komma och hämta mig men jag kan väl lika gärna gå. Det tog tio minuter att gå hem och jag blev inte ens lite antastad. Jag tror att vi tror att Sydney är farligare än det är.

Kommentarer
Postat av: M

Hej Anna! Ja, visst är det skönt att vara hemma! Fast nu flyttar vi på "hemma".Datorn kopplar ur strax o hela huset är snart i kartonger. Min telia-adress funkar nog inte, utan hotmailen. Puh, det killar lite i magen av förväntan o stress!
Kram!

2007-09-05 @ 13:55:04
Postat av: Sara

Hej syster! Nu är jag i Lund och skolan har börjat. Vi har tenta om mindre än två veckor, puh! Fast det är intressant, barnmedicin. Idag har jag tex lärt mig att det finns en barnsjukdom som heter torsk. Det är en inflammation i munslemhinnan om du var intresserad av att veta.. hehe. PUSS Vi kanska kan snickesnacka i helgen eller nåt

2007-09-05 @ 18:33:51
URL: http://vergeetmijniet.blogg.se
Postat av: Anna

M
Hoppas allt går bra med flytten. Såg några bilder från huset efter tapetsering, fint! Ni får skicka fler när ni kommit i ordning.
Själv har jag nog lyckats övertala lucas att vi också ska flytta. Men vi väntar nog till november eftersom vi har en massa planer i oktober och inga pengar i september.

2007-09-06 @ 07:23:37
URL: http://option.blogg.se
Postat av: Anna

Hej syster Sara.
Jag tycker verkligen att vi ska prata i helgen. Jag har varit lite ensam i veckan och vill gärna prata med folk. Jag vill bland annat diskutera om hurvida ni kommer hit till jul eller inte. Jag röstar på JA! Dessutom har jag sagt till en massa av Lucas släktingar att ni kanske gör just det och vi vill ju inte göra dem besvikna.
Hoppas skolan går bra. Puss

2007-09-06 @ 07:27:11
URL: http://option.blogg.se
Postat av: Mormoroch morfar

I kväll har vi kollat din blogg och det är så roligt att läsa hur du har det. Du verkar ha det bra. Hälsa Lucas.
Mormor och morfar

2007-09-17 @ 21:01:31
Postat av: Anna

Vad kul att ni läser min blogg. Jag hoppas ni båda mår bra hemma i Sverige. Lucas hälsar så mycket tillbaka!

2007-09-18 @ 00:06:22
URL: http://option.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0