Alldeles för tidig önskelista

Saker jag ska önska mig i julklapp när det inte år så långt till julafton:


En fin kockkniv för den lucas har är för lång och helt fel balanserad
Forest fruitte - för det är jättegott och kommer att ta slut om kanske två veckor
knäckebröd - För det funkar att skicka med post
Vad blir det för mat-dvd, för jag kan inte se Tv4 på internet
Lakrits typ turkisk peppar
Microsoft office med svensk stavningskontroll

Jag har blviit hemskt sugen på smörgåstårta. Det blir mitt nästa svenska matprojekt.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bortsett från Microsoft Office så var allt matrelaterat. Hur kommer det sig? Du svälter väl inte?

2007-09-12 @ 19:24:21
Postat av: Anna

Daniel: Nej, jag svälter inte alls. Men jag tror jag skrev det
inlägget runt lunchtid och jag var nog hungrig. Dessutom är det mat jag saknar mest från Sverige. Särskilt svensk ost.
Mat är viktigt.

2007-09-14 @ 00:48:17
URL: http://option.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0