uppdatering

Idag känner jag mig riktigt bakis. Men det är jag inte alls. Det är måndag idag - men en röd dag här i NSW. Jag var lite bakis igår och gjorde ingeting alls, men mår faktiskt mycket sämre idag och har ont i huvudet och är illamående i magen. Undrar om det kan vara en bakfylla som kommer en dag för sent. jag var ute och drack champagne i lördags. Men men idag köpte jag fjärde säsongen av Six Feet under på dvd och har spenderat mesta delen av eftermiddagen med att titta på den. Ska strax sätta igång avsnitt 9. Imorgon måste jag gå upp tidigt och fara iväg till min Work Experience grej på mitt gamla jobb här i Sydney. Jag är helt omotiverad och önskar att jag inte behövde göra det alls.

Sydney har varit sjukt varmt de senaste två dagarna och jag gick faktiskt ut i skjorts idag. jepp det är sant, jag visade mina ben offentligt. Det är en del av min plan att fixa bruna ben så jag inte behöver dölja dem hela tiden.

Dessutom har jag bestämt mig. Jag ska skaffa leonardohår fast utan det blonda.

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0