Nio punkter kvar

Jag sitter här hemma och jobbar på ett skolarbete som jag ska lämna in imorgon. Det går rätt bra när jag inte hålle rpå med annat strunt som att skriva i bloggen eller spela Mahjong som avkopplare. Jag brukar ibland ha problem med vad jag ska skriva men så ör inte fallet alls denna gången. Tror lite att det är problemet. Vill skriva så mycket att jag hoppas från sektion till sektion och aldrig blir färdig med någon. Har för tillfället nio punkter kvar på min "things to do" lista. Bådar inte gott för morgondagen. Men men det löser sig. Om jag bara skriver lite på en sektion till så har jag gjort allt jag måste göra. Vill bara göra det extra bra...

Men har redan bokat in nästan 5 timmars jobbtid imorogn. 6-9 och 12-14. sen har jag lektion där jag ska lämna in arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0