youtube och Star Wars

Är det nån som har koll på hur man lägger in ett youtube klipp?




Det visade sig att jag hade koll på det! Jag är en nörd. Ni kan bara titta på klippet ovan för att konstatera. Jag tycker det är hysteriskt roligt. Eller det var iallafall första gången jag såg det. Sådär går det när man har en pojkvän som sett The Empire Strikes Back typ 300 gånger. Inte för att jag sett den 300 gånger eller ens 5gånger. Fast en gång vann jag när vi spelade star wars trivial pursuit*.


*Star Wars TP regler:
Jag får en plupp varje gång jag svarar rätt och får fortsätta så länge jag inte svarar fel.
Lucas får bara plupp på vanlig pluppruta och får inte fortsätta efter han fått en plupp.



Lucas brukar vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0