I don't dress him, but I buy him clothes

Häromdagen i skolan pratade vi om etik i marknasföring och vi tittade mest på en massa reklamer och pratade om de var ok eller inte. Vi diskuterade bland annat om kvinnor klär sina män eller om det var en förlegad sak. Jag argumenterade förstås lite för att det där håller på att förändras och att män blir mer och mer modeintresserade. Men sen var jag också tvungen att erkänna att jag själv köper kläder åt min man.

Dagen efter kom Lucas och bad mig köpa nya kläder åt honom... Han ska åka på en typ konferens med filmproducenter och vill nog se snygg ut. Så igår spenderade vi typ 2 timmar med att prova jeans och skjortor. vi kom hem med tre skjortor och ett par jeans som sitter snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0