En ny lägenhet?

I lördags var vi och tittade på en jättefin lägenhet. Jag vill gärna att de låter oss hyra den, Det hade varit fint. Har redan börjat planera lite var jag ska sätta upp ett skrivbord och sånt. Den har balkong!! Jag måste bara ställa in mig på att vi inte får den så jag inte blir så besviken när vi inte får den. Ska ringa senare idag eller kanske tidigt imorgon bitti för att kolla vad som hänt. Ni får alla hålla tummarna!!

Idag ska jag ägna mig åt att skriva en rapport som jag hade planerat att fixa i torsdags. Sen har jag bara elva uppgifter kvar... Det börjar närma sig. Nästa vecka har jag 6 uppgifter så efter det är jag helt klar  förutom ett prov den sista veckan! Jag har varit lat i helgen och inte alls gjort så mycket som jag skulle. Så nu ser jag fram emot en väldigt stressig vecka. Men som tur är jag redan klar med några ämnen och skippar gärna dem!

Jag måste också komma ihåg att boka om min flygbiljett, ansöka till CSN och tacka ja till universitetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0