Välkommen till min nya blogg!

Jag sitter på jobbet. Det är tyst just nu för alla andra äter lunch. Den var inte dålig, nudlarna var goda men svinekammen var alldeles för torr. Gillar också att de numera inte blandar salladen utan låter en själv välja om jag vill ha selleri med min sallad. Det vill jag. Fördelen är ju att man kan äta bara grönsallad med olivolja och balsamvinäger.

Igår skaffade jag mig en egen blogg. Jag kände mig väldigt sent ute eftersom mitt vanligtvis stensäkra användarnamn Dalvana redan var upptaget. Dessutom var det någon som hade använt mitt andra förslag Northstream och bara loggat in en gång - 2005.

Imorgon är det midsommar och jag tänkte faktiskt jobba ändå. Sen ses vi i Fleninge på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0