Om flygresan till Australien

Jag hade bokat till 19:30! Schysst. Jag har planerat att testa deras fisksoppa. Fast ska vi slå på stort ska jag nog ta löksoppa till förrätt och entrecote till huvudrätt - vi får se. De andra kanske inte är lika rika som en annan. Jag funderar på att köpa en iPod till mig själv. Jag borde nog iallafall köpa någon slags mp3 spelare till flygresan, annars får jag nog panik. 

Men jag känner mig väldigt onervös inför denna resan. Det är ju inte så att jag åker någonstans där jag inte vet vad som väntar. Och det är inte som att komma hem efter ett helt år borta. Schysst läge.

Jag tänkte iallafall fixa en sådan töntig kudde att ha runt nacken. Förra gången kom jag på att om jag lade den kudden man får bakom ryggen så blev det inte så ont i den. Och så somnade jag lite då.

Kommentarer
Postat av: Sara

hej systeryster! jag ville bara säga puss!

2007-06-29 @ 17:29:19
URL: http://vergeetmijniet.blogg.se
Postat av: Daniel

Jag tycker du ska sitta i en bar på flygplatsen i Bangkok och bli riktigt jävla tankad. Det skulle vara roligt.

2007-06-30 @ 00:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0