Bangkok

Igår var det ingen som läste min blogg. Det är det ju säkert inte idag heller. Senare idag planerar jag att skriva om Emma Bovary som jag tycker är en av litteraturens mest fantastiska karaktärer. Hon är härlig. Idag är näst sista dagen på jobbet och det känns mycket skönt. Bara en morgon till då jag måste kravla mig upp ur sängen. På två veckor iallafall. Jag ska åka till Australien snart och ska stanna 18 timmar i Bangkok på vägen. Jag har bestämt att det är smartast att gå ut i staden för att kolla läget - annars kommer jag att må skitdåligt hela dagen på flygplatsen. Men det är lite läskigt tycker jag. Tänk så blir jag påkörd eller nåt. Om någon har tips på saker att göra i Bangkok mellan 10:00 till 20:00 tar jag gärna emot dem.

Kommentarer
Postat av: Knutte

Jodå, jag läste. Kul o höra hur mycket Du har på gång!
Ibland har jag svårt att hänga med i svängarna - som
med Harry Potter!!

2007-06-28 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0