Taronga zoo

Här är jag och låtsas vara nära koalan som ni kan skymta i bakgrunden



Detta kortet togs i mars i år när jag och Lucas var på Taronga Zoo och tittade på djur. Lucas har en konstig förkärlek för att ta kort på mig där jag låtsas vara nära djuren. Han brukar be mig gå riktigt nära och låtsas klappa djuren i luften så det kanske ska se ut som om jag klappar dem på riktigt. Här är jag och en koala som ni ser inte är särskilt nära alls.

Jag var mer intresserad av tigrarna men de låg och gömde sig så dem såg jag inte alls.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej min söta syster! Jag saknar dig! Hoppas allt går bra med skolan och sånt. Idag har det varit skitvarmt, man är helt ovan vid det, plus att du vet såna här millimetrar dras till mig på kyrkogården. Det är så obehagligt men det är liksom inte lönt att ta bort dem. Vi kanske kan ringas nån dag? Om jag är hos mamma, eller så kan vi skypa! PUSS!!

2007-07-16 @ 18:21:02
URL: http://vergeetmijniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0