Skattedeklaration

Idag har jag gått till min nya skola och skulle registrera mig. Det gick inte helt lysande. Läraren hade inte rätt blankett att fylla i och sade till mig att komma igen imorgon. Problemet är nu att jag glömt var jag skulle gå och dessutom när jag skulle dit. Jag åker dit klockan nio och kollar läget. Men jag tror att de riktiga lektionerna inte börjar förrän på måndag så jag har fixat en ledig vecka till.

Så nu i eftermiddag har jag försökt fixa min skattedeklaration. De har inte sådan smidig lösning där skatteverket skickar ut färdigifylld information som man ska kolla och ändra. Man måste fylla i allting själv. Men som tur kan man göra det på internet. Men jag vet väl inte hur mycket ränta jag fått under året, och inte hur mycket skatt jag betalat på den heller. Dessutom känns det lite oroligt med min danska inkomst - måste man deklarera en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0