Förövrigt har jag fortfarande märke efter myrbettet

Förövrigt har jag fortfarande märke efter myrbettet.

Och jag åker imorgon. Vågen visade 18kg. Men jag fick inte plats med flera klädesplagg som jag hade tänkt ta med mig. Och ett par skor som jag får ha i handbagaget. Så går det när man vill ha med sig sin kudde. Så jag är klar att åka nu. Förutom att jag måste växla lite pengar imorgon. Det gör jag på väg till Kastrup.

Jag växlade till mig lite Australiensiska pengar. De är gjorda av plast för er som inte visste det. De ska tydligen vara världens säkraste pengar i den meningen att de är svårast att förfalska. Dessutom kan man inte råka riva itu dem. Eller vika dem snyggt.

Och grattis på födelsedagen Camilla!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha det förträffligt i Australien. Förhoppningsvis ses vi igen.

2007-07-09 @ 23:53:02
Postat av: Emma

Flyg försiktigt!

2007-07-10 @ 10:50:40
URL: http://www.taxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0