Bara tolv dagar kvar nu

Ja, nu är det inte många dagar kvar alls. Bara två. Söndag (idag) och måndag sen bär det av. Det ska bli fint. Jag tror nog att flygplanet har ett bra "In-flight Entertainment system" så jag kan titta på en massa film. Problemet är väl att det har varit lite segt på filmfronten denna våren. Sedan har jag speciellt sparat två böcker till flygresan. Jag kunde faktiskt inte hålla mig ifrån att börja på Jonas Hassen Khemiris Montecore, men har mer än hälften kvar. Sen har jag den tjockaste harry potter boken kvar att ta mig igen. Det är Order of the Phoenix för er som inte visste att den var den längsta boken. Sen har jag en vecka kvar att läsa Half blood prince och sen kan jag läsa slutet. Jag har börjat bli väldigt exalterad över det nu. Jag tror nog att den är bra. Rowling säger att det är hennes favorit.

Har jag sagt att jag nog tänkte tatuera mig på foten. Jag har bestämt mig nu, så nu ska jag bara vänta i typ ett halvår eller år och se till så jag inte ändrar mig. En tatuering är ju inget man ska skynda fram tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0