Sydney 28°, Brisbane 30°

Idag är  det 28 grader i Sydney och jag svettas jättemycket. Var i parken i morse och försökte fixa min färg på ryggen som är helt knepig efter att jag varit på stranden i lördags. Jag smörjde inte in mig över hela ryggen visade det sig och nu har jag världens konstigaste bränna. Men jag stannade bara i en timme ungefär för det var väldigt svettigt.

Har nyss ätit lunch. Pasta och köttbullar. Nu ska jag duscha kallt innan jag ska gå och vaxa benen.


Idag köpte jag också en klänning till mig själv i julklapp. Den är mycket söt med väldigt låg rygg så jag måste verkligen se till att fixa brännan innan jag visar mig i den.
 

Jag ser fram emot Brisbane och julafton då jag förväntar mig att min familj ringer mig! Annars har vi inga planer förutom att jag nog ska laga smörgåstårta på julafton. Jag ska som vanligt äta japansk kyckling curry på the myer centre i stan och gå till igedo som är en väldigt söt butik där köper jag nog en klänning till mig själv i  födelsedagspresent om de har någon fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0