kort uppdatering

Oj vad seg jag har varit på sistone. Har inte skrivit alls på hela veckan och nu är det redan torsdag. Idag var en ritkigt slapp dag för jag var ute i Bondi igår och drack alldeles för många vodka tonic, och var lite bakis idag. Nu har jag bestämt att inte dricka alkohol på flera dagar. Annars är det ju jul nästa vecka så det där kommer att ta slut ungefär första kvällen i Brisbane. Vi åker på lördag och stannar till fredag. Förmodligen skriver jag inte så mycket i bloggen då heller. Vi får se.

Annars har jag haft en rätt dålig vecka. Det har regnat och jag har varit lite nere. Imorgon Måste jag skriva färdigt grejen till min skrivarkurs som jag inte gjort än. Men jag har iallafall en story denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0