Julklappar jag cashat in under julen:

Julklappar jag cashat in under julen:


  • Jamie at Home kokbok
  • Ett knepigt sodoku-brädspel
  • Bakisgodis från "the lucky dip" från lucas syster som bor på Irland
  • En styck klänning från tomten aka Anna
  • En tekanna med tillhörande mjölk- och sockerskål samt två set kopp och assiett
  • Påslakan i egyptisk bomull samt två kuddfodral. Riktigt snyggt brunt ett med små broderade blommor
  • Lakanset i egyptisk bomull samt två kuddfodral. Ljusgula
  • Handdukar i egyptisk bomull. Gula för att matcha lakanen
  • Riktig cash från familjen i Sverige! Hur fint som helst. För dessa stålar ska jag köpa en kannmixer från K-mart om vi inte fixar ner matberedaren från Brisbane.


Inte illa pinkat tycker jag

Allt detta skulle förstås få plats i väskorna när vi skulle flyga hem till slut. Det gick sådär och jag var tvungen att bära både toalettsaker, mitt sodokuspel och Lucas Star Wars-Monopol (som jag köpte till honom i julklapp) i en plastpåse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0