att längta efter hemma

Jag har redan börjat planera hur vi ska möblera vår nya lägenhet redan innan vi fått den... Vi ansökte idag om en lägenhet mindre än fem minuter härifrån. Vi var inte så säkra när vi såg den men nu när jag tänkt på det blir den finare och finare. Jag kan se mig själv sittandes på gården med hemmagjord lemonad och en bok. Men som tur är så är den inte lika fin som den vi kollade på för några veckor sedan, så jag vill inte ha den desperat.

Köket var rätt stort och där kommer jag att installera ett matbord så vi kan börja äta som riktiga människor. Vi har ätit frukost, lunch och middag i soffan framför tv i över ett år nu.

Förövrigt har jag varit drabbad av måttlig hemlängtan de senaste veckorna och den som vill får hemskt gärna ringa. Det har mycket att göra med att jag väldigt gärna vill hälsa på min pappa i hans nya hus som jag tyvärr inte sett sen innan de flyttade in.

och om jag inte hade bokat om min biljett hade jag landat om några timmar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan ringa nån dag men jag är inte hemma när du är vaken tror jag. Men jag har skickat ett mail till dig, om massa andra grejer. PUSS

2007-12-10 @ 17:04:22
URL: http://shook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0