Den är fin, min dator

igår fick jag min nya dator! Woho, Jag hann inte skriva om det för vi hade gäster här. De var Lucas kusiner Steve och Meggie. Vi bjöd på pasta och carbonara med pumpa och bacon. Det var mums. Men vi var ju upptagna med det så jag hann inte leka med min dator alls. Idag vaknade jag förtidigt så nu sitter jag här. Det var inte svårt alls att fixa internet, jag bara flyttade sladden från den andra datorn! Smidigt. Jag hade hoppats att någon av mina grannar skulle ha ett trådlöst nätverk som man kunde använda men det hittade jag inte. Sen är väl inte det särskilt säkert heller. Jag har tagit lite bilder på datorn som jag ska ladda upp nu.

Jag har det nya vista på datorn så har inte helt bra koll på hur den funkar. Och jag kunde inte ladda upp några bilder alls. Fast det är nog kamerans fel för den funkar inte på den andra datorn heller. Jag får testa senare i eftermiddag när jag har mer tid och sånt. Nu måste jag duscha.


Kommentarer
Postat av: Pappa A

Snygg dator! Grattis!

2007-08-16 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0