Dator på tisdag

Jag fick nyss ett samtal från Dell, min dator kommer på tisdag! Härligt!

På tal om annat har jag precis sett det sista avsnittet av Sopranos. Det var bra. Jag gillade särskilt FBI-agenten som var på Tonys sida. Annars så har det varit så att Sopranos inte varit ritkigt min grej. Det har tagit mig över ett år att se hela serien. Jag såg tre säsonger av Six Feet Under på tre veckor. Jag tycker att sopranos är en bra serie, men det är inte alls min grej. Det är ytterst få karaktärer som jag faktiskt vet vad de heter. Dessutom har jag problem med att höra och förstå vad de säger. Jag fattar inte gangster-snack. Det betyder att jag oftast inte fattar vad som händer alls. Inte så smidigt.

Jag får min Dell-dator nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänkte bara säga att jag läser, fast jag inte kommenterar. jag är apdålig på att kommentera. Jag är också avundsjuk på Ryan Adamsspelningen. Jag är också dödssvettig, här är närmare trettio grader och säkerligen luftfuktighet modell tropikerna. Kanske åska?

2007-08-10 @ 10:28:18
URL: http://www.taxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0